新冠肺炎持續,一群醫護人員日以繼夜在前線守護 。GoShare 聯繫一眾有心人,寫下祝福語,為前線醫護、患者及患者家屬,注入正能量,為香港打氣、加油!

You are not alone!
我們支持你!
謝謝你們在最艱難的時候選擇了為香港付出,希望大家可以一起撐過去
0
中一
林貝佳
德愛中學
多謝你哋喺呢一年到守護香港, 辛苦晒,希望你哋可以早日同你哋嘅家人相聚
0
1D19
Angel Ng
德愛中學
十分感謝醫護人員這一段時間的努力和堅持,日日夜夜的治療感染人士,希望疫情可以早點過去,讓醫護人員也得到休息。
0
中一
黃紫晴
德愛中學
向奮戰在一線的醫護工作人員致敬,謝謝你們無私的付出,即使要冒着生命危險也願意抵抗疫情!讓我們一起堅持下去,努力與病魔鬥爭!
0
1D
1d 22 Olivia
德愛中學
Since the end of 2019, we are still fighting the COVID-19. Many people around the world have been hospitalized or passed away due to the virus. I hope that the COVID-19 will leave us soon. Let us no longer need to wear masks in public places. Patient
0
1D
Rainbow Lau
德愛中學
感謝你們守護香港,亦希望你們身體健康,加油
0
1D
Nicole Chung
德愛中學
Thank you for all the medical personnel fight with COVID-19 and spend their time to take care of the patients. Hope the COVID-19 disappear soon. Meanwhile wish the patients recover quickly.
0
1D
Cady Tsang
德愛中學
Thank all the medical staff for taking the time to take care of the patients, and hope that all medical staff can get enough rest. Those unfortunately affected by the epidemic can also recover quickly. :)
0
S1
1D Wong Tsz Ying
德愛中學
感謝眾多醫護人員在疫情期間的付出,努力地救治着病人。
0
中一丁
Ares
德愛中學
辛苦你們在抗疫前線的醫護人員了,希望疫情早點結束讓你們能好好的放假在家休息一陣子!加油!
0
1D
葉惠鎂
德愛中學
希望疫情早日完結,令人不會再患上這個肺炎,也希望患病的人們早日康復,醫護人員加油!人們也要做好防疫措施啊~~~
0
中一
Cherry
德愛中學
謝謝您們為香港而奮斗
0
1D03
Zoe Chen
德愛中學

© GoShare 力高共享 2020 版權所有